Mini-sportlov 5:e mars

Vi tog ett par dagars ledighet och åkte till stugan. Mulet och snöfall men många utetimmar har vi fått ändå! Emmy med familj kom också till stugan och vi har haft fina dagar! Idag en riktig lekdag i snön som bjöd på kramsnö. Snöbollar och många åk i slänten från stugan. Igår var vi i Järvsöbacken och det är ett fint ställe att åka på. Sedan har vi varit ner på isen för att prova på att pimpla, men det förstår jag mig inte riktigt på... Fast det kan ju vara det att någon fisk såg vi absolut inte till. 



Perfekt pulkaslänt!

Moa tog kort på hela fam Bingman i Järvsöbacken. Sist vi åkte i den här backen så bröt Olle benet. Usch vilken hemsk dag det var, det är tre år sedan nu... Olle kommer ihåg det rätt tydligt. 

Och rätt kul med kramsnö!

Även lite längdskidor i djupsnön! 

Och det här fina selfie kortet är från förra helgens öppet spår. Så här glada och peppade var vi några minuter innan start. Tog mig imål men nästa gång ska jag träna mer än två veckor :o). Dagen var iaf bästa möjliga förutsättningar så det tackar jag för detta år när jag inte var helt tränad. / Bodil 


Kommentarer
Postat av: Carina

Vilken mysig mini-tripp ni varit på! Precis som ett sportlov ska vara med snö, skidor & pimpelfiske :).

Hoppas allt är bra med er!
Kram Carina.

2016-03-06 @ 16:41:04
URL: http://www.carina-mittskliv.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0