Årets fjortisbild!

Semestern lullar på och det är så skönt!!!!! Ingen tid att passa och sommarvärmen har verkligen kommit. Vi avslutade vår första semestertripp på rullsand utanför Gävle. Vi tog ett besök på Furuvik och sov hyfsat gott i tältet. Iaf barnen!

Nu har vi varit hemma några dagar och vi har fallit in i semesterlunk! Träffar vänner som man inte alltid hinner träffa i vardagen, men nu finns tid! Idag har Rasmus sovit över hos en kompis i deras husvagn, Daniel spelar en golfrunda och jag och Olle tog en cykeltur till kupolen för att inhandla ytterligare några fotbollskort vilket är sommarens leksak i detta hushåll.

Igår var jag och min kompis Carina på diggilo i fina Dalhalla. Mitt jobb sponsrar hela turnén så i VIP tältet i pausen tog jag och Carina den pinsamma chansen att ta årets fjortisbild. Här kommer den!

På återseende! Kram


Kommentarer
Postat av: Carina

OMG - ja det är verkligen en tvättäkta fjortisbild (men E blev impad av morsan även om hon inte kunde förstå varför jag stod bredvid Linda B...). Stort tack bästa du för att jag fick följa med! Det var verkligen en toppenkväll!

Stor kram!

2016-07-23 @ 20:59:12
URL: http://www.carina-mittskliv.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0