Slut på lov (10:e jan)

Febern försvann men en rejäl förkylning kom på besök i stället. Förkyld i öron, ögon, hals och näsa. Ja typ överallt känns det som. Hittade några gamla antibiotikaörondroppar i garderobslådan så öronen känns faktiskt bättre nu. Jag är så otroligt träningssugen nu när vi äntligen fått snö, men får lugna mig ytterligare dagar. Jag har alltså har en riktig tråk-helg, bara hemma, inget roligt. Tur att tour de ski har underhållit mig. Eller riktigt hemma hela tiden har jag inte varit, följde med till sportfältet idag för lite skrillor. Var ju tvungen att prova mina fina långfärdsskridskor som jag fick i julklapp. Gled runt två varv och fick mersmak. 

Vi har tjuvstartat terminen med en dag på fritids, imorgon startar det på riktigt! Kan inte säga att jag är sugen, ledighet smakar gott! 

Rundbanan på sportfältet. 

Olle kör bus. Tejpade vattenkranar och gladpack under toaringen. Vattenkranen lurade pappan i huset. Toabuset syntes som tur var innan någon olycka hände. 
// Bodil 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0