Krassligt (22:a jan)

Gudars vilken seg sjukdom jag fick så här mitt i den fina vintern, typiskt. Men imorgon ska jag ge mig ut på skidorna äntligen. Lugnt. Och när man är krasslig så blir allt så segt och jag blir på dåligt humör. Därmed inget bloggande. Har tagit det väldigt lugnt sista veckorna, men ändock jobbat. Har hunnit en sväng till Oslo den här veckan för att hälsa på nya norska kollegor. Under tiden jag var där fick Olle magsjuka. Passade mig alldeles utmärkt att ta en vab-dag när jag kom hem från Oslo. Bara vara hemma och ta det lugnt. Nu tror vi att vi alla är friskförklarade så förhoppningsvis ska vi njuta av vintern i helgen! 

Ett annat friskhetstecken är att julgardinerna har äntligen kommit ner idag! Det var på tiden! 
Vi var på cup förra helgen i Mora. Rasmus var målis sista matchen. De vann två matcher och förlorade en.

Många fina solnedgångar och mornar får jag se från mitt kontorsfönster..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0