Mördarbacken 21:a feb

Söndag kväll och en skön helg har passerat. Igår spelade Olle innebandycup och det sägs att han flög runt som en vivelvind på planen. Han var nöjd när han kom hem. 

Jag och Rasmus hade dagen för oss själva. Det är liksom rätt enkel att softa med storpojken. Han tycker om att chilla lugnt och kan slappna av. Nu tog vi det inte enbart lugnt utan vi tog oss en sväng till lugnet. Rasmus har funderat på hur lång den där mördarbacken i Falun är som vi har sett på tv på världscupen. Vi tog reda på det igår, jag och Rasmus skidade uppför hela mördarbacken och även ned alla snirkliga svängar. Nu vet vi hur lång och brant den är. Vi trodde nog båda att den skulle vara värre! 

Idag har jag åkt skidor men gudars vad tung i kroppen jag är! Nu ska jag vila mig i form ... Haha.. Olle hade bestämt skridskoträff på isen så 6 grabbar åkte skridskor i en evighet medans jag åkte skidor. På eftermiddagen passade vi äntligen på att gå på bio som vi hade fått i julklapp. Passade perfa på trötta kroppar att mumsa popcorn och titta på film! En skön helg som sagt, nya tag imorgon! 

Söt i hårspänne 💙! Vi läser norgehistorier, alla kanske inte är helt rumsrena...! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0