Energi boost de Lux! (14:e feb)

Med en grym förväntan och även lite oro för vad mitt knä klarar av så har det i helgen varit dags för vinterns skidresa. Denna gång till alperna i Österrike. Och ja, allt uppfyllde mina förväntningar! Otroligt tur med vädret har vi haft. Dagen innan vi kom hade det snöat och blåst och högzonerna hade varit stängda. När vi kom så var det sol, så gitt som vindstilla och behagliga -4. Puder i massor för de som ville ha det. Hade lovat mitt knä att hålla mig i pisterna och gjorde även så med undantag ett åk. Ett åk i puder som tog oss nästan en timme att åka (!). God mat på kvällar och trevligt sällskap med hela dankens gäng! Nu är jag rejält påfylld av energi kan jag lova! 

Och snälla svärmor med Gösta har varit här och varit barnvakt. Nu fick de tyvärr inte ha friska barn. Rasmus har haft influensa med väldigt hög feber, 40 en dag och har blivit feberfri först idag efter 6 dagars feber. Tyckte så synd om honom när han var så pass dålig när vi skulle åka iväg. Men det är ju extra tryggt att svärmor är en distriktssköterska :o). 

Vi tar ytterligare en vab dag imorgon så att R får tillbaks lite krafter. Här kommer en bild bomb!







Kommentarer
Postat av: Maria på Alnön

Wow...vilken resa! Förstår att batterierna nu är laddade igen! Hoppas Rasmus har kryat på sig! Kram från ön

2016-02-15 @ 21:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0