Mamma-match (24:e sep)

Oj vad dagarna rullar... Det är snart redan 2 veckor sedan vi var i Järvsö. Vi har hunnit en hel del sedan dess. Idag har jag "överlevt" en mammamatch mot Rasmus lag. Jag skriver överlevt då planen var blöt, hal och det är bara att inse att jag även lever med ett kasst knä som inte tillåter allt vad jag vill göra. Hur som helst blev varken jag eller någon annan skadad. Vi mammor var grymt duktiga och vi gav grabbarna en jämn match. Det slutade med förlust 2-3. 

Skolan rullar på bättre nu och det känns som Olle har vant sig med skolan nu. Ingen gråt längre och det är ju skönt! Nu verkar det som barnen har förkylningar på gång, hoppas de håller sig hyfsat pigga för vi ska till storstan i helgen! 
Äntligen svamp! Längtar till nästa tur! 
/ Bodil 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0