Lidingölopp (27:e sep)

Hemma igen efter en helg i huvudstaden. Igår var det dags för Danken att göra premiär på lidingöloppet 30km. Och ja det gjorde han bra! 2.54h höll han på i spåret och jag, grabbarna och mormor hejade fram honom. En som inte gjorde premiär, utan mer erfaren, var morfar. Värt att nämna att min far nu har genomfört 40 lidingölopp! Själv så kände jag mer och mer att även jag ville springa nu när jag ändå skulle vara där. Har "som vanligt" haft lite ont i ett knä på slutet men nu i veckan var jag ute och joggade lite granna och då kändes det helt ok. Så på fredagskvällen efteranmälde jag mig till 15km och fick mig en fin springtur! Fick mig även en förkylning som flög på mig under loppet så nu är det ytterligare en snorig i familjen. Ja grabbarna snorar på i några dagar och Olle har haft lätt astma. De har ändå orkat med helgen bra. Idag har vi turistat litegranna, typ åkt tunnelbana, tittat på vakterna på slottet och varit på cosmonova. 
I väntan på rätt löpare att heja på...

Naturhistoriska museet.
//Bodil 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0