Hos mor och far (1:a nov)

Dags att hämta hem de oslipade diamanterna och även en helg i garp. Har försökt att hjälpa till med lite målning i källaren och mamma ville ha en garderob städad. Massor av lådor som var mina med sådana grejer som man tycker om från barndomen men som man egentligen inte vill ha/har plats för just i sitt eget hem. Prydnadsgrejer, servettsamlingar, skolpyssel... Två lådor rensade men ca 6 st kvarstår...

Igår sprang jag, pappa, Albert, Rasmus och Olle kilsbergsleden. Är grymt träningssugen och det kändes helt ok med milen. Jag sprang även med Olle och hans 1,2km och det var underhållning vill jag lova! Olle sprang halva loppet spurtandes, sneglandes på en annan kille. Den andra killen var lika envis han så ingen gav sig. Vilken kamp som fick mig att skratta! 

Fika i fint väder efter loppet!

Och som tur var hade kusinerna halloween kläder även till våra grabbar. De begav sig ut på Norrvägen i mörkret..
Nu är det söndag morgon och dags att gå upp, vi får se vad vi hinner fixa innan hemfärd. // Bodil 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0