Familje-logistik (15:e nov)

Söndag kväll och ännu en helg till ända. Dagens bilder bjuder Rasmus på. Han var ute på äventyr med sin far igår. De åkte bil ner till Stockholm där de mötte upp far och son av familjen Alnö samt farfar, sedan tittade de på landskampen Sverige Danmark!
 
Nu var ju inte jag helt nöjd med det beslutet då det var bestämt sedan länge att jag skulle jobba hela lördagen och vi råkar ju ha en lillebror som det ska tas omhand om också. Danken fixade så Olle skulle vara hos en kompis hela lördagen, men då han var rejält snorig och lite astma så kändes ju inte det helt bra. Det där med att hinna allt och familjelogistik är inte alltid så lätt. Så vår barnvakts-livlina, ring en mormor-och-sätta-henne-på-tåget blev det även den här gången med kort varsel. Och det var ju för tur för jobbet drog ut på tiden på lördagen så hela dagen gick nästan. Nu är mitt "höst-projekt" i drift på jobbet, hoppas det funkar bra kommande veckor bara...

Här kommer Rasmus kort från gårdagskvällen!
Ny vecka och jag längtar efter snö och jullov. Inte så jättelångt kvar faktiskt... /Bodil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0