Bröllopsdag och massor av barn! (6:e maj)

Idag har det varit en riktigt hektisk dag. Nu äntligen sitter jag ner och tar det lite bananas innan jag ska lägga mig. En stressig jobbdag med vissa uppgifter som irriterar mig. En lång arbetsdag för att vara en onsdag, men imorgon har jag tagit helt ledigt faktiskt! 

Gröt till middag och på kvällen var det premiär för skogslek och oj vad barn vi har! Var faktiskt nervös innan vi satte igång men nu känns det skönt! Olle skogslekar tillsammans med Danken, Rasmus i gruppen skärmsmygarna och jag som ledare. Hela familjen engagerad på onsdagskvällarna framöver. 

Igår gjorde vi en annan sak hela familjen. Vi firade bröllopsdag för första gången! Nu är det ju redan 3 år som herr och fru, men konstigt nog har vi glömt bort de tidigare åren. Vi åkte på broken dreams och åt oss ruggigt mätta och försökte lära grabbarna hur man uppför sig på restaurang. Både mat och barn fick godkänt! 

Nu ska jag stupa i säng och ladda för en spännande dag imorgon. Då ska Olle få hälsa på på skolan och få träffa sina fröknar och framtida klasskompisar! Tänkte kombinera det med att hälsa på Rasmus i skolan. Blir nog en betydligt roligare dag än att vara på jobbet iaf! //Bodil 

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt att läsa hur livet rullar på hos er, hur dagarna fylls med både gott och ibland ont! Här på Alnön har jag börjat jobba, Gustav går nu på dagis. Arvid och Svea kämpar på i skolan och på fotbollsplan! Måste planera in något så vi får ses snart tycker jag! Kram från ön

2015-05-07 @ 17:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0