Benke (24:e maj)

Så skönt med helg även fast jag stundvis varit rätt trött och inte-så-pedagogisk-pigg med barnen. Vi har ändå gjort rätt roliga saker i helgen. Barnen har varit på varsit kalas och lekt med kompisar just hela dagarna. Igår gjorde även Rasmus match premiär med fotbollen. En underhållande och jämn match mot islingby som de tillslut vann med udda målet. Det slår mig hur roligt det är att titta på ens barn matcher! Särskilt fotboll gillar jag, fast jag inte har hållit på med det själv. Den där innebandyn kan jag inte förstå mig på dock...

Annars har senaste veckan ägnats åt vår nya familjemedlem Benke som är vår robotgräsklippare. Döpt efter brorsans gräsklippare och förhoppningsvis får vi lika bra hjälp av denne Benke som brorsan har. Vi har hållt på och jämnat till vissa ställen i trädgården där han kör fast ibland. Idag har vi även gjort klar stenläggning runt garaget vilket blev bra! 

Nu ska vi ta tag i ännu en vecka. En vecka som kommer innehålla mycket på både jobb och kvällstid. Vi börjar med blodomloppet imorgon! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0