Garp-helg (22:a mars)

Sjuk blev jag och även Rasmus. Nu är vi bara snoriga och hostiga men ändå skol-och-jobb redo för morgondagen. På fredagen gjorde jag en kraftansträngning och drog hem till mor och far. Och det var för skönt! Annars hade nog en ultra pigg Olle klättrat på väggar och tjatat hål på sin sjuka mor. Rasmus kan gå ner i varv och ta det lugnt en dag. Sådant är Olle inte lika bra på så det är ett annat tempo att vara med Olle för en lugn dag.. :o) Det är just sådana här helger man vill bo lite närmre sina föräldrar. Kunna få barnvakt ett par timmar medans en annan får vila bort sjukdom. (Danken har varit i Åre och haft det gott över helgen). Nu blev ju även vår helg helt ok. Vi har slappat, sovit, spelat spel och tittat på tv. Olle fick röja runt med morfar ute i snön som har kommit på besök igen. Så skönt att få vila sig friskare!

Nu ska jag försöka motivera upp mig för en jobbvecka igen. Vet att det väntar en massa jobb på mig, men är inte helt sugen... Har inte helt fullt i energidepåerna. 

Spel i massor av olika former. Hade gott! /Bodil 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0