Lite grå (4:e juni)

Håller på att leta kläder och jag känner mig grå. Grå som denna sommar. Finns inga fina sommarkläder i garderoben. Jag har bestämt mig idag för att det är sommar. Inga mer jeans de närmsta månaderna, av med strumpor och jeans och hoppas att man inte fryser allt för mycket! Nu äntligen är sommarmånaderna här! 

Annars hinner jag inte riktigt med. Eller jo det gör jag nog förresten, men det är sådär alltid på håret! Det är intensiva veckor så här års, men snart lugnar det ner sig igen. Tråkigt nog har inte kameran varit särskilt aktiv under alla aktiviteter som varit men här kommer några mobilbilder från senaste veckan. 
Förra veckan tog vi ute mellis i skvaletravinen. Det är som en djungel och ligger faktiskt på vår gata. Konstigt att vi inte går hit oftare... En plats så fin!





Den här lappen på dagis gör mig glad! Det gör att jobbtankar försvinner och att man vet vad som är viktigast i livet! På förra veckans rockshow var Olle Hasse Andersson. Underhållande kväll som vanligt! Sorgligt att det var sista gången med rockshow på vårt trygga dagis..

Och så i helgen var jag på en tjejhelg i carinas stuga i regnväder. Det gick ingen nöd på oss för det när man bara har trevligt runtomsig. Istället för att slappa i solen vid sjön fick vi istället några spännande utflykter. Värmland är ett mystiskt landskap har jag fått för mig nu... Vi besökte ett skumt ställe ute i naturen där det inte finns någon växtlighet i marken som format ett kors. Kallt och regnigt var det när vi var där och tittade på korset och jag tror att det stod massor av andar och tittade på oss där i skogen... Vi fortsatte vår tur till alla de skyttebunkrar från andra världskriget som låg gömda i skogen längs vägen. Intressant och lite spännande. Älskar sådana utflykter! 

En bild som skiljer sig från de andra på bloggen.. // Bodil 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0