Dan före 6 års dan (14:e juni)

Vilken bra dag det har varit! Det där med barnkalas är ju inte alltid lätt men idag har vi haft ett riktigt bra barnkalas för lillpojken! Kanske berodde det på att enbart 5 st små fina pojk-gäster och alla från dagisgruppen. De lekte och hade så kul! Och Olle var på strålande humör!  Att det sedan regnade och sommaren var som bortblåst gjorde inte så mycket. 

Imorgon är det alltså födelsedagen och Danken håller på att bygga ihop presenten utomhus i skrivandes stund. Borde hjälpa honom men just idag var jag inte svårövertalad att ligga en stund hos grabbarna när de skulle somna. Mina ben är nämligen som två cementklumpar efter årets bästa träningsrunda tillsammans med Carina. Min kära vän Carina är grym på att springa. Man får alltid ta i lite extra när man springer med henne och det är det som jag gillar! Idag 1.30h löpning i regn, kuperat, träsk och aningens vilse på vissa hyggen uppe på berget på väg till bjusan. Grymt bra pass men det känns rejält i mina ben! 
Vi har även vinkat hejdå till nyblivna pensionären farmor. Här sitter de och leker med en av presenterna från kalaset. 

Jag lär masa mig ut och hjälpa till i byggandet inför morgondagen vare sig man vill eller inte... Kram på er alla!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0