Varberg och storebror (30:e juli)

I vintras när det var skid VM så bodde släktingar hemma hos oss. Som tack fick vi låna min fasters stuga i apelviken, Varberg. Vi har tagit seden och vädret med ro. Bor man i viken som är bästa surfstället så lär man prova. Att vågsurfa är svårt, men grymt kul! Vi hyrde våtdräkter, flytvästar och brädor till hela familjen och försökte lära oss hur man gör. Även fast vädret inte är det bästa så är det lätt att fylla dagarna! 

Första dagen blåste det väldigt mycket! En groupie på en väldigt blåsig strand första kvällen!

Surf på gång! Men Olle ville inte prova dag 2. Olle körde skateboard hellre uppe vid fiket. 

Minigolf ett måste för familjen. Jag fick nästan stryk av Rasmus, men jag klarade mig precis! 

Och så har vår lillpojk haft namnsdag och fått ett eget fiskespö som vi provade "bara för att prova". Jag och Anette hann en förmiddag till gekås där vi brände några kronor. Ja, brorsan med familj har varit med oss men de har vi vinkat hejdå till nu. Nu semestrar vi vidare några dagar till! Kram Bodil 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0