Tjuvstart (25:e jan)

Puh, då var årets 8 års kalas överstökat. Visst är det roligt för barnen, men jag hör till den kategorin som inte är förtjust i barnkalas. Därför säger jag puh! Klart. Vi tjuvstartar 8 års firandet för det är ju hela 7 dagar kvar tills den riktiga födelsedagen är, fast då har vi annat för oss. Det där med flickor och pojkar är intressant tycker jag. Varför blir de olika? Tidigare år har det varit majoriteten tjejer på Rasmus kalas. I år var det för första gången helt tvärt om, och ja, vilken skillnad på tempo också måste jag säga! Pojkar högt och lågt!
 
Vädret för inomhus kalas... strålande sol och typ vinterns finaste dag. För mig blev det nästan en heldag inomhus, men de tre manliga i familjen tog ett par timmar på rinken på förmiddagen. Rasmus upptäckte till sin besvikelse att skridskorna var kvarglömda på skolan så det blev utan skridskor den här helgen för honom.
 
Nu ska jag bara ta det superlugnt det som återstår av den här helgen, för en vidare lugn och skön helg har det inte varit den här gången.
En fin skridskotur på Bjusan på jullovet. Fantastiska isar var det då, nu däremot är det fantastisk vinter!
En dagsturnering med innebandyn har vi även varit på för några veckor sedan. Här i sista matchen blev det vinst.
Ha en trevlig kväll! /Bodil
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0