Dagen som aldrig blev ljus

Snart är det årets kortaste dag, men undrar om det inte har varit årets gråaste, mörkaste dag idag! Fy så trist! Det har varit innebandyhelg denna helg. Cup på lugnet i Falun och såklart Olle igår och Rasmus idag. Mestadels Daniel som har skött detta och det är jag tacksam för! Idag åkte jag och Olle in till match 2, så kul att se Rasmus spela! Hade bestämt mig igår för att göra skidpremiär när jag ändå var på lugnet. De har en slinga på 2 km där nu. 11 plusgrader, blåst och stora gråa moln på himlen, piss väder och extremt bakhalt, men si, jag tyckte det var kul ändå och jag längtar redan till nästa pass när nu det kan tänkas bli. 

Men detta väder blir jag galen på, Rasmus kan chilla inne, men vår lillebror behöver liksom ut och lufta av sig för att inte speeda upp sig för mycket. Men hur kul är det i detta väder?!?!. 

Lugnet, fjärde advent, dagen som aldrig blev ljus.


Jag och Rasmus fick en förmiddag ihop när de andra två spelade cup. Det har vi alldeles för sällan! Nu har vi nedräkning till julledigt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0