Sommarvärme de Lux! (23:e aug)

Vilken härlig helg det har varit och sådant fantastiskt väder! Idag kändes det precis som en bra semesterdag. Vi åkte tillsammans med kompisar till Dammsjön och badade och njöt av både varmt badvatten och sol! Kanske den sista bad-dagen för i år skulle jag tro... 

Ett gunghopp för någon vecka sedan.

På eftermiddagen var det dags för fotbollsmatch för Rasmus igen. Bidde en vinst den här gången igen!
Har varit fullt upp även resten av helgen. Igår var det dags för vasastafetten igen med team Cederroth. Fick även i år springa den "härliga" förstasträckan. Uppför uppför och jag var lite orolig för ett knä, men det gick helt ok! Kul att göra något skoj tillsammans med kollegorna och som plus såklart att det gick väldigt bra för oss! Jag tror att vi kom runt 45:a i mixklassen. Jag och barnen sov hos tremänningarna i Falun mellan fredag och lördag där barnen blev barnvaktade halva lördagen av Susanne. Olle passade även på att tappa tand nr 5. Daniel roade sig med att fiska kräftor på fredagsnatten. Inte lätt att få ihop all logistik med familj och stafettväxlingar, men det gick ju bra allting! 

Ikväll kom äntligen barnen i säng i rätt tid. Det var inte lätt att få dem i säng i förra veckan. Olle var rejält trött efter sin första skolvecka. Vi hoppas vi sover lite mer denna vecka så att vi är lite piggare i slutet av veckan.
/ Bodil 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0