finhelg i fjällen! 21 a sep

Nu har jag haft en sådan där finfin helg tillsammans med goa tjejer. Både gamla vänner och nya bekantskaper. En helg i Idre, Himmelfjäll. En början till att komma igång igen med träningen efter host-sjuka, en stor portion av frisk luft och såklart härligt umgänge! Så nu är jag påfylld av energi igen!
 
på lördagen hade vi en riktigt fin dag på fjället och gick större delen av dagen. Vi toppade Städjan och njöt av topp-känslan. det är något visst med att vara på den högsta punkten och blicka ut över vidderna. God mat och sedan mest relaxt i stugan! Så bra.
Fikapaus med Städjan i bakgrunden. Och vad blåbär det fanns!
Kameratokiga kompisar ;o). Vi släpade alla med våra "stora" kameror på fjällturen så en del fotande blev det. Så kul att faktiskt ta sig lite tid till att skruva på inställningarna och prova sig fram i lugn och ro vilket jag så sällan gör nu för tiden. Nedan kort kan man ju undra vad det är som är så intressant att fota... De såg ju för roliga ut! En fin fjällbäck är svaret!
In action!
Idag tog vi oss en löptur i inte lika fint väder. Denna gång tog vi Nipfjällets topp, men där fick vi inte njuta av utsikten utan mest disigt. Sedan lunch och städning innan dags att fara hemåt igen.
 
     
 
Och de mina har även de haft en bra helg men inte på långa vägar lika relaxt och fridfull som jag har haft. Match för Daniel på fredagskvällen och sedan cup för Rasmus hela lördagen, idag bad och kalas för Rasmus. Ja det var den helgen det!
// Bodil

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja, vilken helg vi hade! Helt fantastisk!! Och den där bilden av oss tre - kan bara inte låta bli att skratta :).

Ha en fin vecka och stort tack för helgen som var!
Kram Carina

2014-09-22 @ 07:25:59
URL: http://www.carina-mittskliv.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0