Lite seg... (4:e nov)

...var Olle imorse för ovanlighetens skull. Ingen feber inga andra symptom på något, men lite seg. Han hann bara vara på dagis en timme innan han kräktes. Så magkänslan av att han var seg imorse stämde rätt bra. Typiskt att vi hann skicka honom till dagis och starta upp massor av smittade barn.
 
Så nu sitter jag här med en kaffe och en sovande Olle som inte mår så bra. Ska se till att få lite gjort medans han sover, för något att göra har vi alltid just nu! Renoveringen går framåt. Golvet i badrummet har fått golvvärme och flytspacklats, hallen har fått innerväggar med panel, taket i hallen kommer nog snart på plats tror jag. Även fast hallen är en rätt liten tillbyggnad så känns hallen superstor! Kommer bli såå bra tror jag!
 
Här kommer en förkik på golvet i badrummet som jag är lite nervis för.
 
I helgen var vi hem en snabbis till Garphyttan. På lördagen stod det tävling på agendan för morfar, mig själv, Rasmus och Olle. Kilsbergsleden och faktiskt så tog jag långa banan på 15 km. Kom i mål och det kändes helt ok, men med lite ömt i knät. Grabbarna genomförde sin 1,2 km med bravur! vi lekte med kusinerna och besökte frissan i Garphyttan. Denna gång för att kolla in loppiskläderna som hennes brorsbarn har i rummet bredvid salongen. En hel del köp och det är inte varje dag man shoppar loss i Garphyttan på en söndag :o)
 
hade gott! / Bodil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0