Vårt fula garage.. (16:e maj)

... Är jag riktigt trött på rätt ofta. Det är litet, fult och framförallt för fullt med grejer! Grejer som jag inte vill ha, men som vi behöver, någon gång.. Jag skulle vilja ha ett sådant garage som brorsan, dvs större än vårt hus... 

Nu är det dags för en liten uppfräschning av garaget iaf. Lite ny rödfärg och vit färg. Nu har vi slitit klart all skitgöra så imorgon blir det målning! Jag hoppas på en sådan där dag då barnen är "självgående", leker fint, så jag får jobba ute typ hela dagen. Ett brejk blir det dock absolut imorgon då Rasmus har sin första match. Den får jag inte missa!

Återigen härligt med helg efter en hel arbetsvecka!
I onsdags hjälpte Olle till och skrapade. Det blev mest hack, så kanske inte den bästa hjälpen.. Men han är för hjälpsam vår lillebror just nu! Lillpojken min!!
//Bodil 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0