Konstiga familjen (28:e mars)

Annorlunda, så kan man känna sig ibland. Konstig eller annorlunda. Fast egentligen är vi nog superduper-normala! Att jag bor med en halv-glömsk norrlänning, som glömmer att handla 1 av 2 saker... Som kan gå ner i källaren för att sedan stå och klia sig i huvudet och komma upp tomhänt. Att sedan jag i ena stunden vill leva på existensminimum och vara hemmafru till andra stunden sträva efter att bli miljonär. Det är nog inte så konstigt... mer än 40 års kris skulle jag tro :o) Det finns nog många som känner sig annorlunda, så även jag ibland.
 
 
Ett tok-kort på konstiga familjen? Fotograf Alf Lysén i Falun.
/ Trevlig helg! Bodil

Kommentarer
Postat av: Alnö

Bodil, vi har långt till ev 40 årskris ....

2014-03-29 @ 22:04:08
Postat av: Moa

Vadå annorlunda och konstigt? Det är väl just det som är härligt tycker i allafall jag! :)

2014-04-03 @ 14:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0