Jag och Olle (11:e mars)

Jag och Olle kör en kombo här hemma i dagarna två. Jag är sjuk i lite-av-allt känns det som. Olle hostar och har lite astma, inte så mycket mer än det, ingen feber, men välbehövd lugn hemma passar bra. Vi kör en kombo helt enkelt, vab med sjuk mamma. Tänk om allt kunde infalla så effektivt.. Olle är på hyffsat gott humör och låter mig vila då och då för trött är jag och kroppen vill sova! på eftermiddagen har vi roat oss liggandes i sängen och tittat på bl.a youtube. Har visat barnen hur mina idoler i melodifestivalen såg ut på min tid... vi har diggat till Herreys, Carola m.m. Nog var det bättre förr alltid :o)
 
Måste föreviga Rasmus första innebandymatch i söndags, och jag tror han fick mersmak! Efter att ha legat under med 3-7 så vände de matchen och vann med 9-8. Att sedan Rasmus hade lyckats prickat mål i matchen gjorde ju saken ännu bättre. det blir nog fortsättning med innebandy lirandet nästa säsong känns det som. En lyckad aktivitet med superbra ledare!
 
Idag på eftermiddagen så har han pärlat vidare, har precis strykt ytterligare tre flaggor... Japan, Island och Grekland har nu blivit klara.. Fortsättning följer...
 
Ja, så ser en vabdag med sjuk mamma ut. Inte så mycket att hänga i julgranen direkt, men försöker att intala mig att det varit en rätt bra dag efter förutsättningarna...  // Bodil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0