Ensam (15:e mars)

Och så den här envisa sjukan hänger sig fast i mig. Jag sade förra helgen att vilken tur att jag var sjuk den helgen och inte den här. Inte trodde jag att det skulle hålla i sig mer än en vecka heller! Lite bättring på ögoninflammationen är det iaf idag. Har fått antibiotikadroppar till ögon och även öron där jag hade en inflammerad trumhinna. Hosta och halsont hänger även det i. Uscha! Just den här helgen skulle vi på 90 års kalas och det är ju inte varje dag vi har äran att fira 90-åringar. Tyvärr så fick jag stanna hemma i min ensamhet. Och ensam känner jag mig. Grabbarna och Daniel packade bilen och for själva upp till höga kusten för att fira Daniels mormor Ingrid. Helt ensam är jag inte ikväll dock... Iochmed att vi skulle vara borta den här helgen hade jag lånat ut vårat hus den här helgen i samband att det går Skidspelen i Falun, det skulle ju stå tomt var tanken... Så ikväll kommer mor, far och sedan kompisar till dem och bor här. Så kan det bli :o)
 
Ingen höjdarhelg, men de övriga har som tur är en toppenhelg. Hörde något om golfpremiär i Norrfällsviken och en hel bunt med tremänningar att leka med. De har det bra vet jag! På återseende! // Bodil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0