Vroom (10:e juni)

Oj vad tiden rusar! Det är fullt upp md det mesta, så det där med blogg ligger lite lågt just nu. Har en känsla av att juni alltid är den bloggfattigaste månaden för mig. Högtryck på jobbet med allt vad det heter, många aktiviteter för barnen, mycket firande på skola, dagis och annat. Ja, så ser vardagen ut just nu.
 
Just i skrivande stund utmanar jag mig själv med bakning. Jag är värdelös kan man sammanfatta det hela! Och att jag aldrig lär mig..! Ska tilläggas att jag även gjorde ett försök igår kväll, men det ska vi inte prata om. Snart skolavslutning och födelsedagsbarn, men det blir nog till att bjuda på något annat känns det som just nu iaf.
 
I helgen gjorde vi en utflykt till Moa 30 år i Sundsvall! vi bodde på vandrarhem på Norra berget tillsammans med farmor, Gösta, farfar och Kerstin. Sedan firade vi Moa på lördagskvällen. En trevlig utflykt där vi på hemvägen tajmade en match i Falun för Rasmus.
 
Och så rullar veckan vidare. Idag boll-lek för Olle. Rasmus hoppade träningen idag för en ond handled. Ingen fara så, men öm efter att ha landat dumt från lekställningen på skolan. Själv är jag mest orolig för att jag inte hinner reflektera över att det faktiskt är sommar! För sommar är det i allra högsta grad. Det gäller att ta vara på den, varje dag! jag ska bli bättre med det från och med nu!
 
Bilder från Olles rock-show och Rasmus vernissage kommer nästa gång. // Bodil  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0