Aktivitetsavslut (18:e juni)

Även fast det är långt kvar till min semester så känns det som det ändå är sommarkänsla och avslutningskänsla. Igår var det sista boll-leken för Olle och idag avslutning för skogslek och skärmsmygarna. Fantastiskt roligt att grabbarna vill gå på aktiviteter, men nu tycker jag det är skönt att det även blir ett sommarlov och uppehåll av dessa!
Olle in action på gårdagens boll-lek... nedan truppen samlad och för dagen Brages A-lags tränare. Han fick alla barnen engagerade på ett fint sätt.
Nu är väskorna packade, jag har precis blivit av med en lång förkylning, midsommarhelgen närmar sig, alla aktiviteter avslutade.. ja det känns lite bättre! Nu gäller det att bita ihop ytterligare 3 veckor innan det blir semester för mig. / *Bodil
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0