Bara en massa boll (6:e juli)

Söndag kväll och helt tomt i huset. Grabbarna och Daniel har åkt till svärfar där de ska ha det bra några dagar. Redan massor av abborrar på kroken och bad i poolen fick jag höra om i telefonen. Nej, jag är inte bitter att jag sitter här i min ensamhet och ska pallra mig iväg ännu en vecka till tvålfabriken...
 
Sista dagarna har det varit fotboll dygnet runt har det känns som. Svärfar har varit här några dagar och hjälpt till att få torsdagen och fredagen att gå ihop då det har varit Dalecarlia cup på sportfältet. Rasmus har varit med och spelat och Daniel är tränare så de har haft fullt upp! Några vinster och några förluster kan vi sammanfatta Rasmus första cup! Roligt har han haft det och det är ju det viktiga!
Brages 06-07:or.
Spelas det inte fotboll så har det grejats med fotbollskorten tillsammans med grannkompisen. Byta hit och dit, spara, och tillochmed byta ut lördagsgodis för att istället köpa ytterligare en packe kort. Att sedan titta fotbolls-VM på kvällen gör att det bara är en massa boll :o) dags att komma i sängs nu. / Bodil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0