Vinterdag (18:e jan)

En fin vinterdag med stora flingor i luften. Vi har njutit av en bra sådan, men mest barnen den här dagen. Daniel lite småkrasslig och jag halt i knät sedan det vreds fel igen i måndags. Typiskt mitt i härliga vintern, bara att vara tålmodig och börja försiktigt och se hur det håller.
 
Idag Plättbacken på förmiddagen med Maxéns. Faktiskt premiäråket för oss för i år. Äntligen fick Olle prova sin julklapp som har legat och väntat på honom. På eftermiddagen hann jag en sväng till stan för att byta en fin present som jag fick av Daniel och svärmor. En fin klocka är jag äntligen ägare till. Ja, jag fyllde år igår... förutom en klocka så fick jag även en present av grabbarna som de hade införskaffat själva när de var hos mormor och morfar. En supersnygg bandyklubba! Perfekt! Nu ska jag bara blir bättre i knät så jag kan vara med och passa på rinken. Och rinken.. ja de skulle promt dit en sväng idag på kvällskvisten. Trodde att vi skulle vara själva där kl 6 en lördagkväll, men möttes av ca 12 skridskoåkande grabbar i skiftande ålder. Fullt ös och underbar stämning.
Tjoho! Trevlig lördagskväll från två soffpotatisar. // Bodil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0