Gott Nytt år! (1:a jan)

Ett gott Nytt år har börjat. Efter firande igår kväll där alla i familjen firade in 12 slaget så har det blivit en super-soft dag. En tur ut på eftermiddagen i plusgraderna. Killarna spelade fotboll och sedan plockade vi fram cyklarna. Det låter ju fullt normalt om det inte vore för att det är 1 januari... vilket hemskt väder!! Vi cyklade en sväng och man fick en sådan där vårkänsla som man får när man plockar fram cykeln i vårdag i april. Fy för detta väder. Iaf hade vi en trevlig cykeltur.
 
Någon summering av året ger jag mig inte på, det har jag ju i skrift här på min kära blogg till grabbarna:o). 2014 hoppas jag som alla andra att det blir ett bra år. Kanske med förhoppning om förändring inom vissa områden och samma lunk som vanligt på andra områden. Det blir vad man gör det till!! Gott Nytt år till er alla!!
 
Imorgon ska Carlssons-släkten äntligen komma hit på ett sent julfirande! Gott Nytt år på er! kram Bodil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0