2 för en helg (5:e jan)

Jullovets dagar börjar gå mot sitt slut. nu bara en sista kvar att njuta av. Helgen som varit har varit annorlunda i familjen Bingman. Efter vårt julfirande med mina föräldrar samt bror med familj så följde barnen i fredags med hem till Garphyttan. Kvar blev vi två vuxna! Så vad gör man när man är själv en hel helg? Vi har försökt gjort sådant som jag ibland kan längta efter som så sällan blir av... vi har ätit ute, tränat tillsammans och haft det gott. Touren har fått sina timmar framför TV:n i lugn och ro, idag en matbit med prat med min Carina som jag träffar alldeles för sällan, ja sådant som bara finns hur mycket tid som helst när hushållet består av två vuxna för en helg... På lördagskvällen var det dags för Trettondagsbalen. Inte varje dag vi går på bal, men nu var det dags att gå ut och roa sig här i stan! Dagens inlägg får alltså ett par bilder på oss stora i familjen idag.
 
Imorgon bitti ska vi hämta hem våra små, blir en del bilåkande, men så är det! då ska det bli skönt att få kramas och få den intensiva vardagen tillbaka!// Bodil

Kommentarer
Postat av: Carina

Men så fina bilder! Och din klänning. Makalöst vacker och passar dig som handen i handsken.

Hoppas allt är bra med dig och de dina. Här inleder vi det nya läsåret med hosta, feber och därmed vab.

Ha en fin vecka! Kram Carina

2014-01-08 @ 14:58:45
URL: http://carina-mittskliv.blogspot.se
Postat av: Moa

Vilka fina människor! <3

2014-01-13 @ 09:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0