Gullhålet och hemresa (27:e dec)

Det finns ett guldhål i Garphyttan där det sägs att det hittades guld förr i tiden. en liten grotta dit brorsan tog med mig. Minns det som långt in i skogen och vi letade länge. I själva verket så låg det rätt nära vägen och nu var det lätt att hitta.:o)Vi kröp ned i hålet och jag minns det som rätt spännande. Igår var det dags för ett besök.
Jag och Rasmus i "gull-hållet"
 
Den som var mest nöjd med utflykten var nog mormor själv. Det var första gången hon var där!
 
Idag är det hemresa som gäller med halvkrassliga barn som skulle behöva springa av sig en aning. Det bästa med dagen är att jag har gjort skidpremiär i fina fina Ånnaboda! /Bodil
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0