Närke-helg (20:e okt)

Vi drog till Garphyttan över helgen och lekte med kusinerna. Det var på tok för länge sedan! Vi var ute i det kyliga vädret, lekte hemma hos mormor och morfar och hemma hos kusinerna. Å Knut hade blivit så stor och förnuftig, lillebror till kusin som är dryga 3 år lekte så glatt med Olle. Bra för Olle som nu slipper hävda sig/haka på sin storebror och storkusinen. Han har liksom fått en egen kusin-kompis nu! Brorsan hjälpte mig med gammel-bilen och fick igång fläkten så vi fick lyxigt varmt i bilen hem igen!
 
Jag och Anette roade oss med att åka in till stan och gå på Winnerbäck. Vet inte vilken i ordningen det var som jag lyssnade på Winnerbäck, men jag blev påfylld av samma glädje som jag brukar bli av den mannen.
 
Ja, en rätt bra helg har det varit. Nu ska vi dock vabba imorgon för Olle fick feber på kvällskvisten. Måntro vad det blir av det..?
 
Hade bra // Bodil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0