Hemmahelg (6:e oktober)

Vi har haft en lugn helg, kan inte säga att jag har fått alltför mycket gjort, men för mig höstens första förkylning har gjort mig halvt seg tidigare i veckan. Igår passade bio bra en regnig eftermiddag. Disneys Flygplan såg vi och en helt bra film, även för mig.
 
Det har blivit mycket kompislek idag hela dagen lång, men på eftermiddagen när solen värmde tog vi oss alla en liten utflykt till älven där det är så vackert på hösten. Bullar och saft till oss och en rätt skön stund. Det är sådana stunder som är kryddan.
Springandes hand i hand, i nästa ögonblick så förvandlas det till en tackling och lite brottning. en helt vardaglig syssla för två brorsor.
Höstskrud vid Dalälven.

Rätt trött så det får bli mer bloggat en annan dag. / Bodil

Kommentarer
Postat av: Carina

Så mysigt vid älven! Får nog bli en vända dit för oss också någon dag - helst innan alla löven hinner trilla av :).

Hoppas du kryar på dig och känner dig piggare snart!
Kram Carina

2013-10-06 @ 20:29:43
URL: http://carina-mittskliv.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0