En smått hektisk vecka (22:a nov)

En galen vecka har blivit till helg. Tur att semestern har fyllt på energinivån så att man orkar med. I måndags var det dags för en driftstart på mitt jobb som jag har jobbat med länge. Helt förberedd på att det skulle bli mycket jobb har jag varit och så blev det! Lägg därtill tandläkarbesök, frissan, familjefotografering samt besök och middag med en leverantör. Ja, fullt upp all vaken tid har det varit. En sådan här vecka har jag haft världens bästa man. Han är det bästa som finns och hjälper mig att överleva en vecka som denna.
 
Nu sitter jag framför brasan med fredagstacos i magen och börjar så sakta varva ner tillsammans med två små som knaprar ostbollar och en trött karl som surfar i soffan. Ja, så pigga är vi en fredagskväll som denna:o)
 
Varför inte njuta ännu mer av några härliga semesterkort istället!?
 
Trevlig helg, skön helg! // Bodil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0