Familjen trött

En helg i garp. Fick träffa min mor idag, jag och mamma blev väckta av sång av grabbarna och morfar. Det var helgens höjdpunkt! Annars har jag varit grymt trött, ingen energi. Olle har nog kännt likadant. "Pollensjuk" tror jag och risigt humör. Vi for hem efter lunchen idag. Boll-lek stod på schemat... Daniel halkade in som tränare förra gången och idag fick jag prya för honom då han är i Stockholm och roar sig. En riktig morsdags present :). Jotack. Gick väl ok, men inte riktigt förtjust att bli inkastat i något ostrukturerat.

Tidig läggning och Olle somnade vid 8 trots sovit middag nästan 2 timmar i bilen. Som sagt trött..

I garp var vi på bio, lekte med kusinerna och körde orientering på byn. Nostalgiorientering och leta efter bilder. Nostalgi att leta vid gamla brandstationen, lekparken, skolan, huset där Ica låg, gamla Konsum osv.

Nu hoppas vi på en frisk vecka för i slutet av veckan är det dags för en minisemester!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0