Besök av sommaren (17:e maj)

Vi sätter punkt på vab-veckan. Kan sammanfattas att Olle har mått betydligt bättre än vad jag trodde att han skulle göra. Läkandet efter operationen har gått helt enligt planen. Vår lillpojk har klarat det riktigt fint.

Känner frustration och tacksamhet åt veckan som varit. Tacksamhet åt mina föräldrar som inte bara har hjälpt oss vabbat 2 dagar utan även agerat skogshuggare, trädgårdsmästare, matlagare och städare. Och just frustrationen hur dagarna rullar på så snabbt. Att jag inte är helt frisk gör mig snart halvt galen, hostar. Inte så långt kvar till sommarsemestern och den längtar jag efter!

Iaf efter några timmars morgonjobb kom jag hem och mötte sommaren. Linne på och morötter, lök, sallad, ärtor och rädisor kom i jorden. Helt ok vab eftermiddag med en pigg Olle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0