nu är de bråda dagarna slut... (15:e mars

... för den här veckan, och de sköna helgdagarna tar vid. På kvällskvisten tog jag och Rasmus oss en tur på nysprutade rinken. Måste säga att jag är nog på toppen av min hockeykarriär... Jag utvecklas nästan i samma fart som Rasmus. Skotten med klubban, högre fart under skridskorna. Jag har fortfarande ett litet övertag mot Rasmus, men snart kommer jag ligga efter trots min fina spikraka utvecklingskurva på hockeyrinken..:o)
 
Olle har också gjort ett stort framsteg idag! Han har stått på ett par slalomskidor igen och det tyckte jag var modigt gjort. När Rasmus har åkt i Plättis tidigare i vinter har Olle varit väldigt tydlig att han INTE ska åka slalom, med all rätt kan jag förstå. Daniel förslog att de skulle ta sig några åk efter lunchen idag. Ja, men jag vill inte bryta benet svarade Olle. Sedan gick det bra! Var nog bra att jag var lyckligt ovetandes om detta där jag satt på jobbet mitt. Vi mammor är ju lite mer försiktiga.. mesigare... klokare... kalla det vad du vill :o)
 
En härlig helg framför oss med förhoppningsvis lika mycket sol som jag har suttit och blivit bländad av hela veckan på kontorsstolen.
Vem där??
 
Hörs! / Bodil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0