Idre och Tom tits (11:e mars)

Det var ett tag sedan jag skrev något märkte jag. Iaf rullar det på som "vanligt" i vardagens slentrian. I helgen har vi alla varit på äventyr men på olika håll. De manliga i famlijen hoppade på tåget till Vagnhärad där farfar och Kerstin plockade upp dem. Det blev eldning, besök på Tom Tits, hälsat på tremänningar i Trosa och mycket annat. Själv så fick jag äran att följa med kompisar till en kompis nya fina stuga i Himmelfjäll, Idre. 7 tjejer i en stuga, sol, skidor och god mat. Jag behöver inte skriva så mycket mer = en toppen-helg!!
Fantastiska spår och några mil har det blivit. Städjan i bakgrunden.
Vitt och blått
Två långa skuggor njuter av utsikten och dess lugn som ett fjäll kan ge.
 
Trevlig måndag... // Bodil

Kommentarer
Postat av: Carina

Tack för en toppenhelg Bodil!! Det här måste vi absolut göra om!

Hoppas du får en bra vecka! Kram Carina

2013-03-12 @ 14:54:32
URL: http://carina-mittskliv.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0