Vacker utsikt i vardagen (18:e jan)

Har jobbat drygt ett år på mitt jobb nu. Roliga produkter, men ibland känns det som jag har tvål upp i öronen. Helt ok jobb, men inte klockrent. Helt ok kollegor, men inte som förra jobbet. Helt ok, men segt att pendla de 6 mil per dag som jag gör. En sak som dock är helt oslagbart med mitt jobb är utsikten! Varje dag får jag äran att titta på gryningen över sjön och framförallt så här års alla fantastiska solnedgångar över Runn. Tänk de som har lyxen att bo på en sjötomt/havstomt, vad rofyllt det är att just titta på vatten. idag var det fina ljusfenomen på himlen, vet inte vad de kallas men som prickar/vertikala sträck av regnbågsfärger, en syns litegranna på överstabilden. Idag såg min fredagseftermiddag ut så här från skrivbordsstolen.
 
 
En fin arbetsplats....
 
Nu ska jag njuta av helgen framför oss. Hoppas på inte allt för många minusgrader så att vi kan vara ute en stund iaf. Det behöver man efter en arbetsvecka!
 
. // Bodil
 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Vilka fina bilder! Dom skulle du skicks in till någon fototävling.
Mamma

2013-01-19 @ 10:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0