Innebandygänget (7:e feb)

Igår hade vi äntligen favoritdagen onsdag vilket betyder hämtning efter lunch. Vi tog det rätt soft då Rasmus är llite hostig. Vi bakade chokladbollar till Rasmus kalas och så tog vi några åk i Plättis. Rasmus ville inviga sin födelsedagspresent i backen, tefatet. Olle var glad för att han äntligen kan åka bob i backen igen!
Vroom
Glad att få köra nerför backen igen!
 
Olle haltar på. Rätt grovt. Vi försöker på att öva att ha tårna rakt fram. Han vill gärna sätta ut foten i 90 gradig vinkel vilket blir en väldigt konstig gångstil. I helgen när vi var på Maserhallen så märkte jag att en hel del tittade på Olle och hans gångstil. Något barn sa också "titta vad konstigt han går". Ja, han går ju konstigt så jag bryr mig just inte så mycket om folk tittar. Han kommer ju bli bra. Tanken slog mig dock till alla de barn (och vuxna) som faktiskt har ett funktionshinder som alltid får blickar på sig. Undrar om man vänjer sig med det?  
 
Avslutar med ett kort på 3 Bingmans i bollrummet.
Rasmus, Emmy och Olle = 3  goa Bingmans.
 
Trevlig torsdag. // Bodil
 

Kommentarer
Postat av: moa

Haha vilken underbar bild! Må gott, kram

2013-02-07 @ 22:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0