Årets första takdropp (24:e feb)

Vilken fin dag, sådana här dagar vill vi har fler. Mitt humör har dock ine varit lika fint i helgen. Vår lillpojk var det ju väldigt synd om för 2 dagar sedan när han hade så ont. Denna konstiga "sjukdom" försvann lika fort som den kom.(kallas tydligen höftsnuva) På lördagsmorgonen började han gå igen och på lördag eftermiddag var det precis som vanligt... Iochmed att doktorn sa att vi skulle ta det lugnt så har vi även försökt med det, men misslyckats rätt rejält. Hur gör man med en 3 åring som har mycket gas i kroppen? en del TV, spel och pussel, men dygnet har mer timmar än så.
 
Olle har bokstavligt talat tjatat hål i huvudet på mig i helgen... och sagt nej på alla frågor där jag vill höra ett Ja. Igår kom mina päron på blixtvisit påväg upp till Öppetspår och det var i rättans tid. Fick lite tid till en skidtur och tog även med mig Rasmus på en tur. Välbehövligt kan jag lova. Annars en rätt seg helg, tycker inte om sega helger.
 
Takdropp och skönt i solen har det varit idag. Som sagt har vi försökt att tagit det lugnt. Fika i trädgården mot solväggen.
 
Snöbollskrig
Imorgon blir det dagis igen, det trodde vi dock inte i fredags!
// Bodil
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0