Bowling (29:e dec)

Om snön lyser med sin frånvaro så fick vi istället chans att inviga nya stället i stan, Olearys med bowling. Ett trevligt ställe dit vi kommer att gå igen för att bowla och äta!
Det bowlades med skiftande stilar. Olles stil ser ju fantastisk ut, att det sedan sa duns och rätt ut i rännan gjorde faktiskt inte så mycket. Lättare med ställningen på översta bilden!
 
På förmiddagen tänkte vi ta familjetur till Ikea. Rasmus var inte så sugen på det så han ringde till kompisen längre bort på gatan och pratade så komiskt med hans mamma. Typ "min familj ska till Ikea och det är en så stor butik och jag orkar inte gå i den butiken, sen så har jag ont i en tå också... så jag tänkte jag kunde komma hem till er och leka istället". så rätt förklarat, men det låter ju för roligt när de pratar i telefon... Iaf nytt överkast, några legolådor och några idéer kom vi hem med!
 
Även ett lunchbesök hans med av hemresare från Sälen. Daniels "plastbrorsa" med familj kom och lunchade med oss. "Låtsas kusinerna" lekte gott och börjar bli rätt tjenis med varandra även fast vi inte träffas så ofta.
 
En roande dag med bara skoj, fantastiskt skönt med jul-lov. Det bästa är att det är rätt så många lediga dagar kvar.. :o).// Bodil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0