En påse med stenar (25:e aug)

Vilken sommar vi har! Igår var jag ute på egna äventyr. Mitt jobb, cederroth, hade ett lag med på vasastafetten. Fick äran att springa första sträckan så kl 8 stod jag och frös i Sälen. Att få upp värmen gick fort när väl starten gick och vilken varm och fin dag vi fick! Alla sprang jättebra och vi kom runt 65-70 i mixklassen vilket vi var supernöjda med!

De tre manliga i familjen var hemma och spelade golf och var på kalas så deras dag var nog bra den också!

Idag hoppade jag upp tidigt av bara farten. Hade lovat en kompis att vara "fotomodell". Inte varje morgon jag går barbent, barfota, bärandes änglavingar i skogen... Spännande vad det blev av detta..

I somras på Åreskutan plockade grabbarna varsin påse med perfekta mack-stenar. Påsarna har legat i bilen och väntat på att bli i kastade. Vi drog till badsjön och kastade macka och fikade. Badkläderna fick vara hemma trots fantastisk sensommar. Sedan dags för boll-lek för Rasmus och match för Daniel. En våffel-middag och bad i badkaret och så "poff" så var den här helgen slut! Vad fort en helg går...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0