Måndag igen (15:e april)

Det var en seg familjesjukdom vi fick. Daniel och Rasmus är friska igen, men jag och Olle är sådär. Jag upplever gamla minnen från min barndom. När jag var liten hade jag astma, av medicinen blev jag jättedarrig vilket är rätt vanligt att man blir. Nu har jag varit otroligt trång i luftrören så jag kör hårt med Olles asmtamedicin. Hittade även en gammal flaska med Ventoline i "sjukhus-skåpet" och den flaskan ger mig minnen från barndomen. Ojojoj vad darrig jag blir! Jag vet att jag borde ta tag i att skaffa mig egen medicin, men är ju inte sjuk nog så då blir det inte av.
 
Olle vår lille aktiva pojk är inte alls aktiv.Det kan man ju tycka är skönt, men si där, det gör man inte! Jag vill ha min galet pigga lillpojk som har myror och bus i brallan. Idag var det dags för dagis, men trots feberfri sedan i fredags så gick det inte bra. Vi får allt fortsätta med en dag vab imorgon igen. Ingen feber, men så trött.... lillen har sovit för natten sedan halv 5 idag... vi får se hur natten blir.
 
Är så vår sugen! Känns i luften idag att den är på G. Visst har det varit grått idag, men ändock varmt. blir så sugen på att vårstäda i trädgården!ISnart, snart är all snö borta!
 
// Trevlig vecka! / Bodil

Kommentarer
Postat av: Jo

Blä då. Fortsätt krya på er! Kram

2013-04-15 @ 21:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0