Vi längtar efter vintern (18:e nov)

 
Nu tycker faktiskt jag att det är dags för vinter! Idag fick vi försmak på vintern när vi åkte till Tunet och gjorde skridskopremiär. Skoj var det tror jag vi alla fyra tyckte. Olle gjorde typ 20 vurpor, grät några gånger när det gjorde ont i rumpan, men han fortsatte att kämpa på, vår lille tok. Rasmus vill mest spela med boll och klubba. Såklart.
    
Heja Olle!
Heja Rasmus!
 
Annars har vi tagit det rätt lugnt i helgen. Igår var grabbarna på 5-års kalas hos Ludwig. då var de så här fina.Själv var jag hemma och passade på att städa en sväng. På kvällen åt vi middag med familjen Maxén där vi slog ihop våra Linas matkasse recept till ett storkok.
Kalasdags! Rasmus med kort och paket, Olle med några äggfria bullar i handen.
 
en riktig slapphelg på hemmaplan. Så gött tycker jag när veckorna går i sådan turbofart! / Bodil  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0