Halva veckan gjord.. (14:e nov)

..eller halva veckan kvar. Det går fort, men flyter på rätt bra nu. Onsdagar betyder halvdag för mig och vi var riktigt slappa idag. Vi fixade något ärende på kupan först för att sedan åka hem och bara vara. Spela lite spel, spela lite innebandy, rita litegranna, goo mellis med Oboy, bara vara inne. Så skönt och grabbarna lekte fint, själv går jag runt och fantiserar om allt jag vill göra om här hemma. Synd bara att det inte går med ett fingerknäpp samt att det är gratis... drömma kan man ju. Tycker ändå att det är ett "friskhetstecken" för min del, att man känner att kreativiteten har kommit tillbaka... att man orkar tänka :o)
 
Har satt mig själv på "avvänjning" också. Tredje dagen utan godis. Nu ska sötsuget bort. Slut på godis i en månad, sedan får vi se. Godis och jul hör ju liksom till. Har ärvt mitt godissug efter far min. Är rätt säker att jag har fört vidare arvet till lillebror Olle. en riktig godisråtta!
 
Här kommer några fler bilder från Budapest, från Slottet och Borgen vid sidan av slottet.
     
 
// Bodil
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0