Yes, det var länge sedan..(24:e maj)

...länge sedan jag åkte rullskidor, men ikväll hände det!! Faktiskt rätt skoj.. och konstigt att man fortfarande KAN åka rullskidor. Man tror ju att det kan vara rätt svårt men det känns som jag inte gjort annat i mitt liv :o). Perfekt för mitt onda knä som blir bättre och bättre! Nu vet jga att jag kan träna någon form iaf!

Annars är vi rätt "offseason". Vi kör höstsjukdom i form av den mysko sjukdomen höstblåsor. Blåsor i och runt mun och i handflator, prickar börjar även komma på fotsulor... Mysko sjukdom som sagt.. tror att det kan bli en gråt-och-kli-natt för lillen. Det skulle även kunna vara "rampfeber"... nu skulle jag ju inte tro att det kan drabba vår tokiga lill-kille. Idag har det nämligen varit sånguppvisning på dagis och Olle fick vara hemma. Min snälla man lät mig gå och titta på Rasmus, så fint att sitta och lyssna på alla söta barn! Underbart! Hoppas Rasmus får klara sig ifrån denna sjukdom.. håller tummarna.


Paradisgården två grupper. Fattas dock rätt många...



Några höstblåsor en vacker vårdag på vår lill-pojk!  

/ Bodil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0