Bra start på bröllopsdagen! (10:e maj)

Jag tror att jag börjar landa i vardagen. Igår somnade jag med barnen kl 8 och vaknade inte till liv mer den kvällen! Vi har börjat "städat" bort bröllopet. Lämnat tillbaka kläder, ljusstakar, pantat burkar, tvättat, slängt papper, börjat ställa fina presenter på sin plats, blommor börjar vissna. Vardag och hektiskt på jobbet har börjat rullat på som vanligt igen.. men energin och humöret är påfylld! Nu gäller det att ta tillvara på energin!

En bröllopsdag är ju så mycket mer än vigsel och fest. Min dag började redan kl 9 tillsammans med vännen och tillika frisörskan Maria. Så underbart att bli ordninggjord av en god vän! Sitta och ha det skönt, inte vara orolig att frisyren ska bli fel, bara ha det gött! Sedan kom tärnan Emma med lunchen i högsta hugg! Av någon konstig anledning blir jag alltid fjantigt glad när jag träffar Emma. Ungefär som att komma tillbaka till när man var 14 år gammal och fnittrar åt dåliga skämt. 


In action hos Maria!


Frisyren klar!


2 Carlssons, brud och tärna. An någon anledning trodde vissa att vi var tvillingar när vi var mindre och åkte runt på skidtävlingar.. samma efternamn och humor.. fast någon likhet utseendemässigt hade vi inte!

Tack Maria och Emma för en väldigt bra start på bröllopsdagen!

/ Bodil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0