Kristi ledigt! (17:e maj)

Gött med långhelg! Idag har vi haft dagen tillsammans, men efter middagen vinkade jag och Olle hejdå till den andra halvan av familjen. De begav sig upp till höga kusten för att snickra litegranna. Verktygslådan och golfklubborna är med så Rasmus kommer ha det bra!

Idag hann vi med en utflykt till Bäsna trädgård tillsammans med familjen Maxén och dyra blommor inhandlades. Ett plommonträd står på önskelistan, det har jag alltid velat ha i min trädgård så nu är det dags att se till att jag får mig ett träd!

      
Mysiga små stigar med troll tittandes på en.
Ingen ramlade i vattnet så då får vi vara nöjda
En förmiddagsfika i fin miljö!


På eftermiddagen kom kompisar och fikade en sväng. Precis som en ledig dag ska vara. Jag längtar verkligen till semestern, så otroligt mycket! Att bara vara, ha det gott. Har varit och undersökt mitt knä och det var inget trasigt trodde dem. Tror inte jag heller för idag har jag kännt mig betydligt bättre! Skönt. Får ta det lugnt några veckor så kanske det ger sig helt.

/ Bodil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0